23
Mar
De gevolgen van het Corona-virus op Holstra.
Kan ik nog in de toonzalen van Holstra terecht?
Neen, Onze toonzalen zijn gesloten.
Wij overlopen alles met u digitaal; via mail, telefoon of zelfs via videoconferentie.
Voor vragen, informatie of toelichting staan wij dus nog steeds voor u klaar.
Wevelgem: 056 42 22 86
Alveringem: 057 400 720
Brugge: 050 97 71 97
info@holstra.be
Kan ik nog een offerte aanvragen?
Ja, dat kan. Stuur ons uw afmetingen door en wat foto's of een situatieschets. Wij kunnen op basis daarvan een offerte opmaken en u digitaal verder informeren.
Wat met mijn lopende bestelling? Kan deze nog geplaatst worden?
Neen, voorlopig mogen wij geen montages meer uitvoeren. Wij vinden dit zelf ook zeer vervelend, maar van zodra dit opnieuw kan en mag zullen we u contacteren.
Voor vragen omtrent uw dossier kan u mailen naar filip@holstra.be
Kan ik nog een nieuwe bestelling plaatsen?
Ja, op basis van uw afmetingen en foto's maken wij in eerste instantie een offerte op. Bij bestelling komen wij ter plaatse opmeten, uiteraard met respect voor alle veiligheidsvoorschriften en aanbevelingen qua afstand en hygiëne.
Kan ik nog beroep doen op de herstellingsdienst?
Ja en nee, Voor dringende herstellingen en reparaties kan u ons nog altijd contacteren op 057 400 720 of via service@holstra.be.
Voor minder dringende interventies en onderhoud kan u voorlopig geen beroep doen op onze service.
Wij bedanken u alvast voor het begrip in deze moeilijke periode. Indien u vragen heeft kan u ons dus nog steeds bereiken via info@holstra.be of telefonisch op de gekende nummers.
Zorg voor elkaar en hou het gezond.